Vintage

Jag tycker det är så himla roligt att kolla in second hand affärer. Hemma brukar jag åka till Erikshjälpen varje vecka och hittar alltid något! Mycket roligare då plaggen är rätt unika, har hittat några gamla klänningar och skor som jag skulle tro är från 50-60 talet och av svensk design. Så jag gillar även att klicka runt på tradera och hitta gamla fina saker, även plåtburkar och gamla bokmärken. Kul att titta på italienska ebay med! Där shoppar folk flitigt!

Skulle ju kunna lägga ut några av mina favorit seconhand fynd! I närheten av där jag bor här i siena var det en liten mini market med gamla saker på söndagar. Det fanns äkta chanel, LV väskor, massa klänningar, espressokoppar och accesoarer! Jag hittade en äkta(enligt typ alla) litenliten LV väska och hör detta för 3 EURO! Det var två tanter som stod vid ett bås med en massa små väskor och dem hade nog ingen koll på vad det var för något. Happy i was.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0