Tillbaks i Italien.

Nu är jag tillbaka i min lägenhet i Siena. Har varit hemma i Sverige sedan den 15e december så det känns lite ovant.
Det är hela 16 grader här och en massa sol. Varmt enligt mig, men fortfarande vinter för italienarna kan man tro då de fortfarande bär dunjackor och halsduk(!)
                  
Jag åkte med SAS-kastrup till Bologna i måndags och på flygplasten i Bologna mötte Domenico mig : ) Vi satt där och väntade 5 timmar på bussen som gick till Siena. Köpte engelska skvallertidningar och flera paninos, tiden gick fort.
Väl i Siena så tog vi en taxi från stationen, en rallyförare kunde man tro, så de tog inte många minuter förrän vi var framme:)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Pluggar du eller jobbar du i Italien? :)

2009-03-15 @ 09:22:31
URL: http://mannequinqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0