Regn och åska.

Nu regnar det och åskar. Måste ut och handla men har mitt paraply här som jag använde hela november och december förra året, då det regnade varje dag. Det är så roligt, så fort det regnar en droppe har man paraply här, även om det snöar! Slutar det att regna när man går tar paraplyet ner fortare än fast.
Dessa ska jag klicka hem, tror jag. Någon som har dem? eller andra cheap monday som vet om dem är normala i strl?
Fri frakt just nu så ville ju passa på, hos Nelly!


Men sen finns de ju så många snygga vårskor och toppar

Kommentarer
Postat av: nettan

märket vila annars.. dom är lite stora i storlekarna typ, så rekomenderar nog o ta en mindre storlek

2009-03-26 @ 12:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0