Partylite

Har precis tänt massa ljus ifrån Partylite, som jag köpt av Louise. Mango och mandarin är den godaste doften:)
Jag väntar på att Domi ska komma. Jag har pluggat hela dagen så har inte varit ute någonting, var ute en sväng nyss och det var riktigt varmt! Kändes som en försommar kväll!
 Jag vet inte hur det kommer sig men så fort jag kommer hit gör jag som alla italienare och äter pasta till lunch, hemma äter jag mest potatis och något till lunch. Kanske för att Carmen står bredvid och lagar det varenda dag, det smittar av sig:) Jag fick till ett jättegott recept idag:
-Pasta
-Grädde
-Bacon tärningar
-Zucchini
-Som krydda Hollandäsåspulver
Skiva zucchinin sen stek den tillsätt sedan baconen, när de är färdiga tillsätt grädden som kokar på en sek, sedan häll i lite hollandäsåspulver (låter konstigt kanske men asgott) eller nån annan krydda, pasta krydda. Koka upp, Matigt och gott!

TIll gjorde jag skivade bagetter i ugn med smulad parmesan ost på och lite zucchini!


Kommentarer
Postat av: Marie

Mums vad gott de såg ut :D

2009-03-19 @ 08:18:49
URL: http://bubblewater.blogg.se/
Postat av: Carro

Deras ljus luktar verkligen jättegott ! :)

Mums, vad gott det såg ut att vara.

2009-03-19 @ 21:30:16
URL: http://carrod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0