Paketet var här hela tiden!

Jag har ju skrivit att mina föräldrar har skickat ett postpaket till mig med bl.a min kameraladdare. Det brukar ta 2-3 dagar för sådana paket att komma fram. Carmen hade sett ett blått paket innanför portarna nere vid vår ingång och att en spank tjej i grannlägheten tittat på det. Så ja har plingat på flera gånger hos spanjorskerna utan svar men igår stötte jag på Jessica (min engelska kompis som bor med dem) och hon sa att det står ett paket i deras kök, vi gick och kollade och det var ju mitt!! hmm... spanjorskerna trodde väl att det var till deras hyresvärd, samma efternamn står på paketet (c/o )

Mycket lägligt hittade jag paketet efter att vi ätit middag, så det blev haribo nappar och marabou till det!


Vimmerbytidningen med:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0