Fönstret mittemot

Tittar man ut ifrån våra fönster ser man inte ut till gatan utan till en innergård kan man säga. Så man ser rätt in till dem som bor mittemot, när de har fönsterluckorna öppna. Våra blickar har mötts många gånger när man vädrar lakan eller nåt, awkward. När jag vaknade idag så såg jag att deras katt satt i fönstret, Utanför!  Okej exakt nu i skrivande stund skulle jag kolla om katten satt kvar men då stod killen som bor där med sin tjej (25-30) i fönstret och tittade rakt in på mig. HAHA. Hursom den lilla katten balanserar på fönsterbläcket och det ser så läskigt ut, han är så söt, han brukar alltid titta på carmen och mig!

(nu tittade han igen, går och stänger fönsterluckorna Nu, det är bara några meter till deras fönster too close)







Kommentarer
Postat av: Anonym

Ohja. det är sjukt!

2009-03-17 @ 10:54:06
URL: http://jojew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0