Blommor.

Jag skulle egentligen behöva gå till marknaden för jag behöver köpa olivolja(billigare där) och krukväxer! Min favorit hortensia helst. Har haft det här förut, de kostar halva priset av vad de gör hemma. Men jag åkte ju hem sedan och ingen kunde vattna den samt mina 10 petunier jag har på mitt fönsterbläck. Skulle vilja köpa med mig tulpaner med, Men det blir ju lite jobbigt att bära hem allt. Ah jag vill ha en bil! Eller en cykel iallfall,men det går ju inte använda här. Eller ingen gör det, det är kullersten, korrupt och bara upp-nedförsbackar,trångt och massa folk. Men en motorino(vespa) som många använder, det vore nog något!


Whiney Ports kollektion WhitneyEVE som jag tipsade om igår, har hortensia färger:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0