Blåsigt!

Det blåser och är kallt, kring 8 grader vilket är väldigt lite för att vara Italien i mars. Tanten som bor mittemot har någon slags påse eller plastskynke som hänger utanför hennes fönster som vinden tagit tag i hela natten, varken jag, carmen eller domenico har kunnat sova bra p.g.a den, den har fladdrat och låtit. tanten som bor där kanske har dålig hörsel. Jaja den blåser väl bort snart då det i princip är storm ute.

Igår kväll kom domi med godis och choklad som jag var så sugen på:) Innan hade jag ingen choklad så jag var tvungen att ta grädde, socker och kakao och koka ihop något. Chokladsug ni vet.

Domi hade ingen praktik idag så jag var nere och köpte "frukost" i baren härutanför. Pariserbulle:) Dem äter ju bara söta saker på morgonen här. Jag har med mig lingongrova hemifrån:)



Vi kollade på massa bilder på lilla Shiva igår (min storebros valp), från hennes uppfödares blogg. Från när hon var nyfödd och så, lilla gosigumman.

Kommentarer
Postat av: sanna bodin

åå underbart med Italien jag älskar helt enkelt Italien ...



kul att du titta in på min blogg.



diggar din sida =)

2009-03-20 @ 15:54:52
URL: http://www.lifeasfashion.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0