VARMT.

För ca 1 vecka sedan hade jag skinnjacka jämt när jag gick ut. Nu vore det rent omöjligt, att värmen ska komma så intensivt. Det regnade ju här, konstant i en vecka typ. Så det blev verkligen after rain comes sunshine. Även om jag jämt sjöng till spice girls låt , eáfter sunshine comes rain? haha hmm.. Men här är ju alla hus så höga och gatorna så trånga så värmen trycker på. Det kommer nog åska. Förra året när jag jobbade som aupair här i närheten så när det väl kom åska ja då var det åska, smatter, dunder, dån och blixtrar. Det var så högt upp på en kulle, men lite läskigt när det smäller sådär.  




men imorgon säljer italiens motsvarande ica, conad, en stor fläkt för 100 kronor. bravo.


Har sex and the city - filmen premiär 30e maj i sverige med?! här har den det, men dock dubbad.. segt men bättre än inget.

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack för tipset :)Skoj att du trivs så bra där :) Hur bor du nu o så då? :) Kram

2008-05-28 @ 17:39:51
URL: http://ellee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0