Det var buona.

Nu har jag ätit min pasta tallrik. Eftersom att jag inte har någon skola idag så tänkte jag baka och städa.
Allt fanns ju redan här i lägenheten, alla medel till att städa, när jag flyttade in eftersom att det bor en annan tjej här (Sara från norra Italien) och det vanliga medlet italienarna överförbrukar vid städning är KLORIN, alltid när de städas, på skolor, toaletter wherever så stinker det klorin. Det är mer så här, rädd för bakteriementalitet.
När jag och daniela hade vår första lägenhet här så flyttade det in ett par italienskor efter några veckor. När vi kom hem från skolan en dag stank hela lägenheten klorin. urk.

Och baka. Jag har gogglat massa Cupcakes, dem kan ju blir hur fina som helst. Så jag tänkte gå och köpa ingredienserna och hitta på nåt.

image52

tagit här.

Kommentarer
Postat av: Bimmla

Du måste lägga upp bilder på hur dina cupcakes blir =)
Du får baka mycket så de inte luktar klorin utan bakdoften tar över :)

/Bimmla

2008-05-26 @ 16:33:05
Postat av: Nathalie svarar Bimmla.

Haha, jag får nog baka flera plåtar för att få bort lukten om jag ska städa med det då, hehe:)
Ja jag ska lägga ut bilder, även hur resultatet blir, haha. Kram!!

2008-05-26 @ 17:00:42
URL: http://eccomiqua.blogg.se
Postat av: Tobias

svar: kul att du tkr det :D

2008-05-26 @ 18:00:33
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0