byggt om lite.

Nu har jag fixat sidan lite, snodde bakgrunden någonstans på google :)

Detta hyreshus jag bor i, är byggt så att framsidan av huset ligger upp på en kulle och baksidan (där jag bor i) ligger nerför kullen, man kan undra hur de har byggde för mer än 600 år sedan. Så det blir liksom ett hål i mitten, en ruta, där dem har satt ihop lägenheterna, mitt fönster pekar ut mot denna inramade ruta. Där allt ljud och alla dofter samlas. Ljudet från ett par som alltid bråkar och skriker väldigt fula ord åt varandra, gråter och gormar. Och doften speciellt från restaurangen som ligger i samma hus, och från alla andra som lagar lunch. Och klirret i alla tallrikar. Här äter man alltid  sin lunch runt klockan 13, på siestan. Pasta.
Så jag ska inte avvika, ska gå och göra min dagens pasta tallrik nu,

Buon apetito.


Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Jaa :) vi såg dom sista matcherna. Har du sett någon live?

2008-05-26 @ 15:00:55
URL: http://tgif.blogg.se
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Gud va häftigt. Men lite läskigt med såna bråk =/ ja inter ligger väl högt upp hemma hos oss också, men det är ju sambon som står för det största intresset om man säger så :P

2008-05-26 @ 15:07:27
URL: http://tgif.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0