Bäbis på Ebay.

Jag var hemma hos min pojkvän förut. Han delar lägenheten med 3 andra killar. Allihopa från södra Italien. Regionen Puglia. De delar en dialekt som inga andra italienare kan förstå. De kallar den dialekt men för dem flesta är det ju ett annat språk. De pratar såklart vanlig italienska annars men när de pratar om nåt speciellt roligt, skrattar som tusan och blarrar denna dialekten kan man ju undra... hehe.

Men jag och min kompis (har skrivit det tusen ggr men har en del nya läsare) när hon med bodde här pratade ju mycket saker på svenska när vi var med just dessa killar, Om dem. haha så kul när ingen förstår.

Hursomhelst jag var hemma hos min pojkv. och kollade på nyheterna, en tysk kvinna har lagt ut sin nyfödda bäbis på EBAY? what the hell. Det är så många lustiga saker nu i Europa mot barn. Men dem får sitt straff.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0