love at first sight.

Jag blir väldigt lätt kär och beroende, av tvserier.

jag såg på femman att det skulle börja nåt Cashmere Mafia , liknade väldigt min absoluta favorit Sex and the city. (4 tjejer med power i New York)

Min storebror laddade ner massa avsnitt av denna nya serie iallafal och jag blev kär i första avsnittet.

Dessa tjejer är också mycker mera powerfulla.

Och sen är det ju something about New york!

och i öppningscenen på andra avsnittet visar de deras garderober och massa äkta väskor och skor ! jag pausade flera gånger;)

image26

Kommentarer
Postat av: Dennis

De är så snygga. :)

Roligt att du gillar min blogg... Det är inte så många killar som bloggar och ännu mindre bloggar om mode...

Ha det bäst!

2008-03-21 @ 10:04:42
URL: http://www.dennism.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0