Jag såg Zlatan och grabbarna.

Förra veckan när jag och Domenico skulle gå till mcdonalds så passerade vi Jolly Hotell, så hamnar vi en folkmassa. Inter var nämligen på utsprång för att hoppa in i Lyxbussen som stod utanför.
Min pojkvän som är troget interfan, interista blev överexalterad och ja...jag med.
Vi stod och väntade precis framför deras buss som skulle ta dem 50 meter till fotbollstadion.
Sätena var enorma och klädda i Inters azzura färger och märken. Och där framme fanns det en liten kaffemaskin och på den blinkade det, i blåa bokstäver, " Ti amo".

Vi stod nog och väntade en halvtimma och en amerikansk tant kom fram och frågade mig, "Vad är det alla väntar på?"  Inter? Vad är det. Ja ett fotbollslag som spelar i Serie A.  Då började hon skratta "oooh" och gick genast iväg. 
Det var visst inte så viktigt, det är ju bara Inter. hahaha. 

Till sist kom de ut, Zlatan kom ut i en blå sjal omknuten runt halsen, han var mycket längre och grövre än vad jag trodde. OCH Materazzi var väldigt mycket snyggare än jag trodde, Och Herr lagkapten Mancini såg lika cool och tuff ut som på tvskärm.

Sedan körde bussen iväg och de vnkade åt oss, Inter vinkade åt oss. haha jag kände mig som ett barn.

Dagen efter flög Ibra till Stockholm i privatplan fört en kvarts miljon.
Jag tog ryanair, med 500 kronor i övervikt.

                           .image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0