Flyttat från lägenheten på via camollia 52, siena, Italien.

Igår några timmar innan jag skulle vara på Pisas Aeroporto fick jag veta att bussen som jämt tar mig dit, går inte längre, non va piú.
Jag var tvungen att ta taxi. TILL PISA. Jag vill aldrig mer tänka på hur mycket jag betalade.

Väl i taxin var det världens slöaste kö, vägarbete på Li-Fi-Pi motorvägen. Taxichauffören var inte säker på om vi ens skulle komma fram i tid.

Jag var hypernervös oh när vi kom fram bad jag honom vänta på mig 5 minuter ifall jag skulle ha missat gaten och då få åka tillbaks med honom igen. haha.

Ja, det gick iallfall bra sedan. fiuuuu. Och nu är jag hemma i Sverige igen.


Ska berätta intressant info raccontata dal taxichaufför, senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0