Favorit!

Staden jag var aupair på, var väldigt liten. I Siena kommun, Men väldigt mysig och charmig. Många kände igen varandra och alla var jättetrevliga. Och i denna lilla stad fanns det inte mycket affärer alls. MEN det fanns två små väldigt speciella butiker. Dem låg inte långt ifrån varandra. Den ena var hälften häst shop och hälften kläder. Det var världens finaste klänningar, linnen, i jättefina tyger, annorlunda! jag köpte ett par Belstaff jeans där, som jag looove. Och så fick jag ett jättefint linne ifrån min aupair familj därifrån. Dyr affär men bellissimo.

På andra sidan gatan låg det en liknande butik men med fler klänningar och det fanns typ bara två saker av samma proddukt. Jag köpte min älskling klänning där! Faktiskt så kom aupairmamman hem med den från affären för att hon tyckte den var så fin och att jag skulle passa bra i den. Jag köpte den:) Och fick rabatt med, när jag körde ner med den, för att jag kände Kate som hon kände. Samma med den första affären, fick också där rabatt för att jag kände den dem kände. hehe. så funkar det där i small towns.

OCH nu har jag hittat skaparen av min klännings hemsida Manila Grace! Dem sa att hon gjort kläningen i typ 3 ex.
Kolla hennes kläder här, tryck på kollektion, hon är min favorit.
Och i den lilla orten såldes hennes kläder. Har inte hittat dem någon annan stans.

hon är på bilden där, mycket bella är hon med!

   image18


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0