fet måndag.

Igår jobbade jag lite sen på eftermiddagen kom Linnéa in hit, vi var ute och gick lååångt, sen kom vi (hon) på att vi inte hade några pengar på ICA så det var bara till att åka hem, på cykeln. Med linnea på pakethållaren, hon ser kanske smal ut men bak på en cykel är hon tung, haha, så att jag fick ont i knäna. Vi var nära på att krocka ett par gånger, för att hon dirigerade mig fel, men annars gick det bra. Sen såg vi George Clayton, i en annorlunda position haha, den var lite lustig. Vi åt massa massa, därför fetmåndag: )

Det var jääääääätte varmt igår med, för att jämföra med förra veckans -10.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

FY FAN!
inte nog med att du trackar min ansiktsform, nu är jag tung med! haha

2008-04-01 @ 14:53:01
URL: http://www.linnea966.blogg.se
Postat av: Nathalie

hahaha, jag menade ju att ni hade samma snygga ansiktsform :)) Du och A fine franzy eller vad hon hette.

2008-04-01 @ 17:31:40
URL: http://eccomiqua.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0